Site icon Longhand

Google Adsense: Section targeting

Nem tudom mennyire új a dolog, én csak most találkoztam vele először egy angol blog bejegyzésben, hogy Google Adsense hirdetés megjelenítők definiálhatják azokat a tartalmi részeket az oldalaikon, amelyekkel releváns hirdetéseket kívánnak az oldalon viszontlátni.

Blog oldalakon, sok irreleváns tartalmi blokkot megjelenítő site-okon kifejezetten jótékony hatással lehet az Adsense bevételekre az alkalmazása, ahogy azt Michael Gray is bemutatja egy grafikonon, a saját esetét leírva.
Gondoltam érdemes felhívni rá a figyelmet elég sok Adsense Publisher van Magyarországon akit érinthet a dolog.

A section targetinget egyszerű HTML tagek implementálásával alkalmazhatjuk:

<!– google_ad_section_start –>
<!– google_ad_section_end –>

Van fordított verzió is, amikor egyes blokkok kapcsán nem a kiemelést, hanem kifejezetten az ignorálást tartjuk fontosnak az Adsense robot részéről elérni:

<!– google_ad_section_start(weight=ignore) –>

A Google Help megemlíti, hogy olyan esetben javasolt az alkalmazása amikor elegendő tartalmat tudunk section targeted blokkokba helyezni.
Többszörösen használhatóak a tagek az oldalon.

Talán az eTarget számára is jót tenne egy hasonló opció bevezetése (?)

Exit mobile version