Site icon Longhand

Miért sikeresek az ebook gyártó sarlatánok?

Konrádnál megjelent egy hosszú diskurzust kiváltó bejegyzés, a magyar piacot is egyre jobban ellepő “e-book marketingről” és “e-mail marketingről”.
Leszögezném az elején: léteznek értékes ebookok is természetesen, magam is vásároltam már ilyet, angol nyelvűt.

Ebben a bejegyzésben nem ezekről lesz szó, hanem a maradék 99%-ról, ami értéktelen, mégis többnyire sikeres eladásokban, több elfogy belőle esetenként 1 hónap alatt, mint egy igazán szakmai, igényesen kivitelezett nyomtatott szakkönyvből, a könyvesboltokban 1 év alatt.

Aaron Wall-t idézném, a mellékelt ábrával együtt, ami nagyon jól összefoglalja a jelenséget és a sikerének az okát.

Az ábra jól mutatja az arányokat, a célközönség szakmai hozzáértésében,
az idézet pedig nagyon jól fogalmaz a dolog hátterét illetően is. Jól alkalmazott pszichológiával, könnyen lehet vásárlótömegeket szerezni, emberi kapzsiság az egyik fő oka a sikernek a tájékozatlanságon túl.

It is no surprising that many self-proclaimed experts aim to misinform novices, as beginners are typically the biggest piece of a market and their topical ignorance makes them the easiest to monetize.

This is precisely why get-rich-quick email list internet marketers make so much money. There is always a new, desperate, and gullible crop to feed off of – an Eternal September. And until they get burned a few times and hardened by the market (and/or go bankrupt) they convert at rates well above what other market segments convert at. Greed makes it easy to make poor financial decisions, especially when matched against seasoned marketers and promises of automated wealth generation. (Aaron Wall)

Exit mobile version