Site icon Longhand

Landing Page optimalizálás – esettanulmányok

Remek tanulmányt tett közé a MarketingExperiments, landing page-ek tartalmának optimalizálásáról.

Landing Pagenek a PPC hirdetések céloldalát nevezik, ahova a hirdetésre kattintó látogató érkezik, miután a hirdetés felkeltette az érdeklődését.
Két esettanulmány olvasható a cikkben egy weboldal egy hetes tesztje, valamint egy karitatív weboldal kampányoldalának 24 napos tesztje.
A/B split teszt: ugyanazon kulcsszavakkal és hirdetésekkel két eltérő oldal megjelenítve egyenlő arányban.
Az eltérések 50-60%-os eltérést produkáltak konverzióban.

A tanulmány mondanivalója, hogy mennyire fontos a kontinuitás és az egybevágóság tartalmilag a hirdetések és az oldalak megjelenítése között. Melyek az oldal elrendezésénél azok a szempontok amelyek mentén gondolkodni kell landing page tervezésekor, mi az amivel nem szabad megtörni a látogató figyelmét, ami távozásra késztetheti.

A cikk screenshotokkal illusztrálja a változtatásokat és sok-sok kapcsolódó anyag található még keresőmarketinhg témaköreiben, nem csak PPC hirdetésekről, de email marketing, affiliate programok, érdemes eltenni a könyvjelzők közé.

Exit mobile version