Site icon Longhand

Keresőmarketing jelene és jövője – számokban

Az Advertising Age jóvoltából szépen szerkesztett pdf fájlban – searchfactpack2007.pdf – olvashatunk érdekes 2007-es keresőmarketing statisztikákat – főként az egyesült államok piacáról -, valamint előrejelzéseket az elkövetkezendő évekre. A statisztikák jelentős része 2007 szeptemberében, 4 hetes időszak alatt mért adatokból készült.

11.5%-os átkattintási arány a PPC hirdetésekre

Visszacsatolva a tegnapi ppc vs. seo témához, kiragadnék egy statisztikát: 11.5%-os arányban kattintanak át a felhasználók PPC hirdetésekre, ami elég alacsony arány. Egy százalékos növekedést jövendőlnek 2010-re ebben a tekintetben.

Forgalmak aránya keresőkből

Mégegy statisztika: az egészség (44.64%) és oktatási (44.43%) témájú oldalak kapják a forgalmuk legnagyobb részét keresőkből. Legkevesebbet a sport (9.84%) témájú oldalak profitálnak keresőkből. Az utazási oldalak (32.51%) és vásárlással kapcsolatos oldalak (25.55%) a középmezőnyben szerepelnek. Összes weboldalt tekintve 20.07%-ról 24.45%-ra növekededett a keresőkből származó forgalom 1 év alatt.

Download

Nem folytatom, mert ugyan elkezdtem SEO tekintetben érdekesebb adatokat kigyűjteni, de annyi érdekes, tanulságos adatot tartalmaz a dokumentum, hogy mindenkinek javasolnám inkább a letöltését, érdemes.

Exit mobile version