Site icon Longhand

Keresőmarketing jövője: a bizalom (meg az átverés)

Fentiekhez hasonlóan fogalmazza cikkének tartalmát Eric Enge a Search Engine Watch magazin oldalán (a zárójeles résztől eltekintve. az már az én kiegészítésem, ld. majd lentebb a magyarázatot)

Eric cikkének fordítása található meg alábbi bejegyzésemben.

Nos, elkezdtem fordítani Eric cikkét aztán rájöttem annyira nem tartalmas, hogy azt teljes egészében elejétől-végéig…, inkább pár mondatban összefoglalva:
Eric azt írja cikkében, hogy jelen volt a legutóbbi New York-i SES konferencián és összegzésképpen, ami legtöbbször megfogalmazódott benne, az az hogy a hosszú ideje néhány praktikán alakuló keresőmarketing és web marketing már idejétmúlt, az internetnek is van egy evolúciója és a mai internetezőközönség már nem az akinek olyan könnyen el lehet adni weboldalakat csak azáltal, hogy a keresőkben első helyeken szerepelnek.
Az eddigi web marketing amely ügyes link-cseréken, orrvérzésig optimalizált oldalakon, vásárolt linkeken alapult átalakult, megváltozott.
Mára legalább annyira meghatározóak a közösségi oldalak (Digg, del.icio.us) mint a keresők.
És itt érek el Eric cikkének kb. közepére, ami szerintem másról nem szól mint hogy elkezd promotálni néhány weboldalt és blogot amelyekből hasznos tanácsok meríthetőek az új trendet illetően – és kiteszem a cikk végére a zárójelbe írt szöveget (jó szándékkal álltam neki az olvasásának, nem volt prekoncepcióm).
Gyakorolni kell még ezt a social link sharing módszert Eric, de azért köszönjük a magvas gondolatokat. :)

Exit mobile version