Csatlakozok mosquito-hoz, aki Misa kérésére, a szoksásos 160 karakterestől eltérő, hosszabb snippet-et, leírást mutat a Google találati listán.
(frissítés: 2017 decemberétől a Google általános keresésekre is elkezdett 3-4 soros snippeteket megjeleníteni a találati listán)
Az első gondolatom a snippetek kapcsán a miért-re, a brandek védelme, a relevancián túl, tehát elsősorban brand nevet, domain nevet tartalmazó kereséseknél lesz jellemző a dupla hosszúságú leírás a véleményem szerint.
A Google találatai “hitelességének” a megőrzésének nagyon érzékeny pontja a brand -ek érdekének a védelme, ezért ad előnyt a kulcsszavas domaineknek többek között a rangsorolásnál, a brand hijacking mérséklésére a találati listákon.
(érdekessége a fenti screenshotnak, hogy pár újrakeresés után már nem sikerült reprodukálni. Nem phoshopoltam!! :) )