Egy Google Adwords hirdetés szövegéből származik az idézet.
De nemcsak a hirdető él ebben a tévedésben, nagyon sokan.
A tévedést az okozza, hogy linkekkel, átmeneti sikereket, valóban el lehet érni.
Minél kompetetívebb egy-egy téma, annál rövidebb a csupán linképítéssel szerzett, átmeneti siker időtartama.
A linkek fontosak, de a keresőoptimalizálás alapja teljesen más.
Ha egy mondatban kell válaszolni, úgy mondanám, hogy a SEO alapja a tartalom tervezés.
Megtanulni a felhasználói keresési szokásokat, ismerni a webes forgalmak típusait, minőségi jellemzőit, számok mögé látni a webanalitikában és a legalaposabban megismerni a webes keresőalkalmazások technikai lehetőségeit és korlátait.
Tartalom tervezés, az imént felsorolt dolgok ismeretének a birtokában.
Amennyiben minőségi keresőforgalom elérése a cél és minőségi keresőoptimalizálás, akkor itt kell kezdődnie a dolognak.
Nem ott, hogy vásárlunk néhány zsák linket, kilóra, mint a krumplit a piacon.