Email: longhand@longhand.hu
  • Blog
  • Bemutatkozás
  • SEO
  • Ajánlatkérés
  • Blog
  • Bemutatkozás
  • SEO
  • Ajánlatkérés

7
jan
0

Webanalitika könyvek

Szerző: LonghandWebanalitikaNincs hozzászólás

Örömmel látom, hogy egyre többen érkeznek a blogra webanalitikához kapcsolódó keresésekkel.
Sokan keresnek pl. Google Analytics tanfolyamot vagy webanalitikával foglalkozó könyveket.
Az alábbiakban bemutatok négy könyvet amelyek a kedvenceim közé tartoznak webanalitika és Google Analytics témájában.
(A könyvek szerzői közül többen is előadó vendégek lesznek a Superweek konferencián, ott is valószínűleg hozzá lehet majd jutni személyesen egy-egy olyan példányhoz, ami nincs még meg vagy érdemes előtte beszerezni ebook formátumokban és olvasgatni, felkészülésként)

Google Analytics – Justin Cutroni (2010)

Justin Cutroni - Google Analytics könyvJustin Cutroni rendre nagyon hasznos, gyakorlatias megoldásokat publikál Google Analyicsszel kapcsolatban a blogján, a könyvéről is ugyanez mondható el, talán a legjobb könyv Google Analytics témájában.

Justin korábban a Cardinal Path tanácsadója volt, 2012 januártól a Google munkatársa.

Advanced Web Metrics with Google Analytics – Brian Clifton (2010)

Brian_Clifton: Advanced Web Metrics with Google AnalyticsSzintén egy a Google Analytics használatára fókuszáló webanalitikai könyv a Google Analytics korábbi vezetőjétől Brian Cliftontól.
A tavalyi kiadás már a könyv második kiadása, néhány fejezettel bővült az analytics újabb funkcióit bemutatva.
A könyvét bemutató oldalon írja, hogy vezetőknek, marketingeseknek, webmestereknek egyaránt ajánlott.

Web Analyics 2.0 – Avinash Kaushik

Avinash Kaushik: Web Analytics 2.0 (könyv)Avinash Kaushik a legismertebb név talán webanalitika kapcsán.
A többi szerző könyveihez viszonyítva Avinash könyve kevésbé technikai jellegű és sokkal inkább a webanalitikához szükséges látásmódot kívánja átadni. Nagyon alapos, részletes, ahogy az online publikációi is.

Performance Marketing with Google Analytics –
Sebastian Tonkin, Caleb Whitmore, Justin Cutroni

Performance Marketing with Google Analytics könyv452 oldalas könyv, az elején az online marketing stratégia elméleti kérdéseivel foglalkozva, távolabbról közelítve a webanalitikára és a Google Analyticsre.
Külön fejezetekre bontva foglalkozik az egyes forgalmi csatornák mérésével és elemzésével, e-mail marketing, display kampányok, keresőforgalom, social media, …
A könyv a laikusok számára is érthetően, mélyre menően elmagyarázza az alapoktól a dolgokat.

A négy könyv bármelyike nagyon jó választás tanulásra, fejlődésre, de fontos hozzátenni, hogy aki naprakész szeretne lenni Google Analytics kapcsán, annak érdemes nyomonkövetni a szerzők blogjait, a hivatalos Google Analyics blogot, mert kb. naponta vannak újíások Google Analyticsben, olyan szinten megy a fejlesztés.

Hasonló cikkek:

  • SEO eszközök
  • Google algoritmus váltások
  • Másfél havi termés
  • Keresőoptimalizálás
avinash kaushik brian clifton justin cutroni könyv webanalitika

Megosztás

Rólam Longhand

Nincs hozzászólás

    Vélemény, hozzászólás? Válasz törlése

    Az email címet nem tesszük közzé.

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

    Kapcsolódó cikkek

    • SEO eszközök Ingyenes és fizetős eszközök, amelyek sok segítséget nyújtanak keresőoptimalizálás során. Kulcsszó kutató…
    • Google algoritmus váltások A 2009 előtti időszakban a Google kommunikációja minimális volt az…
    • Másfél havi termés Heti termés rovatunkat tetszik olvasni, amit a rendetlen szerkesztő alapos…
    • Keresőoptimalizálás A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) stratégiai, tartalmi és technikai vonatkozásait…
    • HTML és CSS a keresőoptimalizálás szolgálatában A blog történetének első vendégposztja következik. Varga Bence tisztelt meg…

    Cikk kategóriák

    • Állás (2)
    • Domain (24)
    • E-kereskedelem (5)
    • Google (44)
    • Google Analytics (14)
    • Heti termés (9)
    • Jelenségek (44)
    • Keresők (7)
    • Keresőmarketing (12)
    • Olvasói kérdések (2)
    • SEO cikkek (130)
    • UX (1)
    • Webanalitika (2)
    • Webfejlesztés (7)

    Legutóbbi hozzászólások

    • Végh Győző - Kötelező biztosítás kampány, milliárdos költésekkel
    • Peter - Google Analytics: saját forgalom kiszűrése
    • Gr3nT - Google Tag Manager tanfolyam – fejlesztőknek is
    • Longhand - On-site search – Google Analytics
    • Gabrics András - On-site search – Google Analytics
    • totisti - Állás: Sanoma SEO marketing menedzser
    • SEO és branding startupoknak - Keresőoptimalizálás – Google szabadalom
    • Szendi András - Új link attribútum: canonical
    • Szépe Viktor - Híroldalak gyorsasága – 2013
    • Napi zene 15. – zencsaj • Peter Gabriel - I Grieve | STRO-B.COM | - Türk István (Moszi)

    Legutóbbi bejegyzések

    • Google UX iránymutatás január 11, 2019
    • SEO analitika előadás március 3, 2016
    • Google Tag Manager tanfolyam – fejlesztőknek is április 10, 2014
    • Paid & Organic riport – értékes kulcsszó statisztikák adwordsben március 28, 2014
    • On-site search – Google Analytics március 21, 2014
    • Híroldalak gyorsasága – 2013 január 9, 2013
    • Google Analytics webfejlesztőknek december 1, 2012
    • Türk István (Moszi) szeptember 18, 2012
    • Állás: Sanoma SEO marketing menedzser június 8, 2012
    • Ha a rendszergazda nem szólt -> Robotto június 5, 2012

    Kapcsolat

    Email: longhand@longhand.hu
    © Copyright 2020 by Longhand.hu. Minden jog fenntartva.