Seattle-ben rendezték meg az elmúlt napokban a Search Marketing Expo konferenciát, ott válaszolt újságírók néhány kérdésére Matt Cutts a Google első számú spam ellenharcosa és pánikkeltője.
Rövid kérdések, rövid válaszok, röviden összegezve.
Keresőoptimalizálás, a témakör amelyről a blogom is elneveztem, köztudatban egy elég misztikusnak elképzelt világ, 2-3 mondatban leírható és megfogalmazható az, hogy miről szól, mi a célja, viszont arról, hogy hogyan is működik, hogyan is kéne működnie, nem sok tanulmányt olvastam még és úgy érzem elég változatosak az elképzelések.
A felhasználók internetes keresési szokásairól és keresések karakterisztikájáról készített tanulmányt nemrégiben a pennsylvaniai és queenslandi egyetemek három kutatója. A tanulmányhoz három különböző kereső 5 millió keresést tartalmazó logjait használták fel.
A tanulmány két fő fázisból állt, első szakaszban a keresési típusok klasszifikációja történt a fentiekben leírt mennyiségű logok tanulmányozása alapján, második szakaszban pedig az első szakaszban definiált típusok arányainak megállapítása egy a Dogpile
kereső tranzakciós logjait feldolgozó alkalmazás kimenete alapján.
Domain dealerek és SEO guruk kedvenc eszközei közé fog kerülni minden bizonnyal a Google trends a legújabb változtatásaival.
A kulcsszavak és kifejezések népszerüségét eddig nagyvonalakban bemutató eszköz, két komoly változtatással nagy fejlesztésen esett át.
A cím kicsit kacifántos, de lejjebb mindjárt megmagyarázom.
Egy olyan dolog amit még nem tud jól kezelni a google.
Olyan oldalakról van szó amelyek már egy másik oldal keresési kimeneteinek eredményei.